Midsommarhelgen i bilder

image32

Sol, vind och vatten............. Naturligtvis fanns det även goda vänner med denna helg, men de
har jag gömt......

image33

image34

image36

Skogspromenad på jakt efter de fridlysta orkideerna Guckusko, som finns i närheten av E4
norr om Piteå. Tyvärr hade fotografen en dålig dag, i princip alla bilder blev urdåliga. Kanske
berodde det på att vi gick en liten omväg eller egentligen en helt fel väg, så jag var riktigt trött
när vi kom fram till de vackra blommorna. (Ska aldrig mer lita på en "snitslad" väg i skogen,
från och med nu, blir det magkänslan som ska få styra). Men kanske Rubus Arcticus lyckades
bättre?

image37

image38

En interiörbild från vår älskade sommarstuga. Från ett ruckel till en "oas". Litet och enkelt, men
bara helt underbart.


Kommentarer
Postat av: Hortlaxtösen

Hoppas du haft en skön midsommar, eran "oas" verkar underbar. Vilken vacker midsommarstång!Kram från mig till dig.

2007-06-25 @ 21:55:03
Postat av: Tovalisa

Hej Hortlaxtösen! Jag hoppas att du också har haft en riktigt härlig midsommar.(Och snart semester!) Tyvärr är inte bilden på midsommarstången från "vår" ö, vi var tillfälligt på fastlandet på midsommaraftonen. Men det var fint där också. Jag skulle så gärna ta med mig lusthuset............

2007-06-25 @ 22:24:04
URL: http://tovalisas.blogg.se
Postat av: EVA

Vilken jättefin midsommarstång ni hade !
Vi har också tänkt iväg och hitta Guckoskon...den är så vacker !
KRAM EVA

2007-06-26 @ 00:15:10
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: RubusArcticus

Mina orkidébilder blev ungefär 50/50. Var också så att antingen blev dom bra eller så blev dom heldåliga. Däremot den där vackra mossbädden blev lika fin på bild! :) Kram!

2007-06-27 @ 22:48:33
URL: http://www.rubusarcticus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0