Helgjobb

image9

Vårt vardagsrum har fått en liten uppfräschning under helgen som var. Nytt laminatgolv i valnöt ersatte det gamla gulnade furugolvet. Nej det var inget vackert gammalt golv med breda "plankor" som skulle kunna bli vackert vitlaserat. Det var ett golv som gör sig absolut bäst under det nya. Stor hörnsoffa i skinn fick flytta ner till källaren och upp åkte soffan som var ny i min första lägenhet. Det gjorde att det blev mer ledig golvyta i det lilla vardagsrummet. Ett spontant infall att sy två stora golvkuddar i fuskfårskinn blev också riktigt lyckat. Jag njuter och saknar inte furugolvet och skinnsoffan ett dugg.

Kommentarer
Postat av: RubusArcticus

Men så himla fint! Jag lovar att jag ska provsitta kuddarna sen :P Riktigt snyggt golv! Kram!

2007-05-14 @ 20:47:57
URL: http://www.rubusarcticus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0