Min helg

Jag har längtat efter nya köksgardiner ett bra tag. Hade tänkt något färgstarkt från Marimekko, men ändrade mig i sista stund. Det blev Åhlens som fick sälja av sitt tyg Paradis. Det är inte direkt något från kategorin "Vårens nyheter", men jag har länge gillat tyget. Resultatet blev jag riktigt nöjd med. Färgstarkt, men på samma gång väldigt ljust och riktigt "somrigt".
image10

Idag söndag blev det en premiärtur för säsongen till Ön med båt. Sist jag var dit, var det snö och is. Familjens lilla fiskare var mycket nöjd med dagens fångst. Ett tjugotal riktigt fina fiskar som ska rökas vid tillfälle, plus minst lika många som fick fortsätta att simma i havet.
image11

image12

En vårbild från Ön innan bryggan lagts ut. Här blir det många härliga stunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0