Hej uggla tjena moss

Tovningskursen är slut för den här terminen. Denna termin har jag inte åstadkommit så många saker. En nalle som fortfarande är i delar och mitt mest tidskrävande projekt: Ugglan

I slutet var vi ganska trötta på varann jag och ugglan. Men nu är den klar och skulle behöva ett namn........... Det enda jag har kommit på är Magnus Uggla och det är inte ett dugg passande. Hur fel som helst. Jag vill gärna ha bättre förslag.





Nu till nått helt annat:

Jag har fått en utmärkelse av Waterdrops


Reglerna ser ut så här:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

2. Länka till den bloggen du fick den ifrån

3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor

4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden


Tack snälla Ingela, det var jättekul och väldigt oväntat. Jag väljer att inte ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor. Det är inte för att det inte finns sju jättebra bloggar att länka till, utan jag kan helt enkelt inte välja. Det finns så otroligt många bra.

Kommentarer
Postat av: Mallaching

Nemen kolla va fin! Vet inte varför men jag tänkte just "Mårten" när jag såg honom :)

2008-12-16 @ 23:44:13
URL: http://mallaching.blogspot.com
Postat av: M a r i a k o d e n

Den kan ju heta Helge.....skulle passa bra till sonens uggletapet som vi ska försöka få upp under julhelgen!



Tack för senast!!



Kram på dig å God Jul!!

2008-12-18 @ 22:46:09
URL: http://mariakoden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0