Nyårslöfte

Mitt nyårslöfte är inte unikt på nått sätt. Det är säkert ett av de allra vanligaste.
När jag googlade på nyårslöftet (nyårslöfte sluta äta godis) fick jag 35700 träffar.
Det känns ju tryggt. Jag är inte ensam! 



Eftersom jag inte vill komma närmare godis än på internet, har jag "knyckt" bilden.
Och allvarligt talat, jag blir inte ett dugg sugen när jag tittar på bilden.
Men just nu skulle jag bara vilja kika i den öppnade chokladasken som finns i ett av köksskåpen.
Kanske Antagligen gömd för mig, av min käre make. (Dåligt gömd!). Men nej, jag ska inte ens titta........ 
Jag bryr mig inte om någon favorit finns kvar. suck
Att chokladasken ser ut så här och är mycket godare än färgämnesfyrverkeriet ovan, det ska jag försöka glömma.



Jag hoppas att mitt nyårslöfte finns kvar även nästa vecka och nästa och nästa. Om inte, lovar jag att bekänna. Nu ska jag ta en frukt och återgå till soffan och stickningen.


Kommentarer
Postat av: EVA

Då kan vi väl stötta varandra !?!?!
Jag ska inte heller äta godis...till att börja med fram till påsk, och går det bra, ja då fortsätter jag !
***
KRAM EVA

2008-01-03 @ 15:27:03
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0