Tulpaner

image81
Foto: Tovalisa

Då mitt föregående inlägg och framförallt godisbilden äcklade mig, måste jag "försköna" min sida.
Inför husvisningar har mycket tid gått till "homestyling" de senaste veckorna. Datortiden har minimerats och jag har inte ens ägnat mina favoritbloggar någon tid. Ja, kanske några korta minuter på jobbet........ om jag ska vara riktigt ärlig. Men väldigt korta minuter.
Ett gammalt tips inför en tidigare husvisning, i ett tidigare liv, var att alltid ha hemma tulpaner. Det var i och för sig för femton år sedan och många tips har passerat i media sedan dess. Då fanns nog inte ordet homestyling. Men det var ju passande att även denna gång säljs huset mitt i tulpansäsongen. Så därför pryder nu dessa tulpaner vårt kök. Att jag sedan älskar tulpaner och skulle ha köpt nya varenda vecka, fast inte huset skulle säljas, är ju en helt annan sak.

Kommentarer
Postat av: RubusArcticus

Härlig bild mor! Gissar att du har kommit på nu hur man får in bilderna i datorn :) Var väl inte så svårt? Du kan inte gissa vad jag gör nu. Bakar mjuk-kaka! Tänkte jag skulle testa. :) Ses imorgon!

2008-01-13 @ 21:51:48
URL: http://rubusarcticus.blogg.se
Postat av: Lina

Så kul att husvisningen(/arna?) har gått bra! Måste vara nervöst med så många bilar vid vägkanten... :)

Visst är det trevligt med tulpaner, och jag kommer ihåg hur glad jag blev, när jag var gravid och hade ryggont och du förärade min dag med ett knippe krispiga tulpaner. Vita vill jag minnas att de var!?

Kul med dotterns flytt, det betyder att hon kommer att bo rätt nära oss. "Backen äger" kan du hälsa henne från mig. :)

De allra varmaste kramarna till dig från mig!

PS. Snygg layout ockås!! DS.

2008-01-15 @ 00:29:48
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Postat av: Gela

Tulpaner är verkligen vår för mig. Härligt att se. Hoppas husförsäljningen kommer att gå bra.
Kram från mig

2008-01-15 @ 07:58:28
URL: http://tallbodan.blogg.se
Postat av: Agneta

Tulpaner är bland de finaste jag vet. Jag handlar ny buket varje vecka nu när det säsong.
Hoppas att hus försäljningen går bra.

2008-01-19 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0